Edelleenkään en tunnusta olevani blondi, mutta kyllä tämän keskustelun jälkeen olo oli aika typerä... onneksi sentään nauratti :)

Tapahtui tänään meidän kylän S-marketin maitohyllyllä:

Mies: Mikä näistä on sitä laktoositonta maitoa?
Minä: Se on tuo sininen purkki missä lukee Maitojuoma (osoitan purkkia sormella)

Mies: Mistä mä löydän sen smetanan, minkälaisessa purkissa se on?
Minä: Tuossa on smetanaa  (osoitan purkkia sormella)

Mies: Mihin ne litran jogurttipurkit on laitettu, kun tässä on vaan näitä pieniä purnukoita?
Minä: Ne on tuossa selän takana pienessä hyllyssä (osoitan hyllyä sormella)

Mies: Vieläkun ymmärtäis että mikä se näistä on oikeanlainen ruokakerma 7 vai 15 % ?
Minä: Tuota 15 % minä ottaisin (osoitan purkkia sormella)

Mies otti kaikki nämä tuotteet sormeni osoittamasta kohdasta ystävälisesti hymyillen....
-kunnes...
Mies: oouukkeeii, nyt mulla taitaa olla kaikki, soonmorot, kohta nähdään!

Ja minä silloin älysin; että hän oli koko keskustelun puhunut jollekin puhelimessa!!! Enhän mä hoksannut, että sillä äijällä oli BueTootht korvassa pipon alla!... voi pässi, oli aika uuno olo :))) Kassalla se äijä hymyili mulle kun vähä-älyiselle....
Muakin kyllä hymyilytti kun kävelin kotiin ;-)