Tänään(kin) olen ollut ahkera atc:läinen ja värkännyt monta korttia. Kuoressa olis nyt valmiina mrs vsop:lle 2kpl horoskooppi-aiheista korttia, joten osoitettasi kaipaan! Laitas osoite mulle meiliin!

Kaisa V:lle olis kissakortit, sinunkaan osoitetta mulla ei taida olla! Laitoin  sulle just meiliä tulemaan...

Anskulle mulla on yksi tanssi-kortti valmiina, toinen odottelee ideaa... artisti/musiikki on myäs tehtynä, ja sun osoite mulla jo onkin!

Sarin soppii lähti tänään postissa Marjat, Rakkaus ja Kahvi :)

Tuulalle lähti tänään enkelit ja auringonkukat :)

Maisalle lähtee huomenna Kreikka-kortit...

 

Onkos mulla nyt muita valmiina.... ???

Maijalle on puolivalmiina tilkku/ompelu-kortit... idea on vaihtunut jo monesti ja on pari raakiletta... jotenkin SINÄ olet  "vaikea vaihtokaveri" kun tiedän sun kässätaustan niin hyvin, rima nousee kortin kanssa kun tilkkutaiteilija-graafikolle tekee tilkkukorttia :) vaikka tilkut on mun lemppari aihe...

Marsulle on vielä tänä iltayönä tekeillä sienet- ja suklaa-kortit... Laitahan sinäkin osoite meilissä!

Olikos tässä jo kaikki.... ?

 

Tänään olen ollut reipas, kiitos eilisen Tragerin joka vei kipua kintusta ja toi lisävirtaa (oli sitä jo aika reippaasti ennestäänkin...)...

Laiska laskee työnsä.....

Aamupäivän askartelin keittiössä joka oli ihan kaaoksessa, puolenpäivän aikaan raivasin materiaalit laatikoihin, siivosin  keittiön ja tiskasin. Kävin ilahduttamassa tilkkukaverin arkea, kuuntelin hänen huoliaan kahvin ja jätskin ääressä ja ihailin valmiita ja keskeneräisiä tilkkutöitä.

Laittelin postia valmiiksi, kaksi kuorta päätyi jo postiin asti. Raivatussa ja siistissä keittiössä tein hiushommia ja leikkasin kaksi päätä ja värjäsin yhden... siivous jatkui olkkariin ja imurointi koko alakertaan, jossain välissä pesin vessan ja laittelin pari koneelista pyykkiä... nyt otan sen Eevan neuvoman maksanpuhdistuskylvyn, hän toi istuma-ammeensa lainaan. Munuaisia aktivoiden istahdan kohta sinne... kaalia, sipulia, eginaforsia, orapihlajatippoja.... saas nähdä miten vaikuttaa!

Ai niin ja sain mä tänään Maisalta ihanan postikuoren ja kreikka-kortteja, mutta kuvaan ja kerron niistä erikseen!

Mukavaa iltaa kaikille!