Muutamat ystäväni ovat jo kyselleet että miksi blogini ei päivity... ja näyttäähän se nyt hassulta jo omaankin silmään kun tuohon arkistolistana jäi helmikuu välistä pois.... noh, elämä heittelee ja välillä tuntuu ettei  viitsi/jaksa/halua/ehdi/yms... päivittää, tuntuu että on niin paljon kaikkea etten ehdi tehdä omia käsitöitä ollenkaan, teen kaikkea mutta en sitä  kaikkea mitä tahtoisin ja haluaisin...koulu vie aikansa, työharjoittelu energian, asunto- ja muut huolet voimat....

 

Mutta nyt sain väkerrettyä teille iloksenne ja avuksenne VINOPUNONTA OHJEEN KAHVIPUSSIKOPPAAN!

Itse tätä ohjetta olen paljon netistä etsinyt, yhtään selkeää ja kuvallista työohjetta en ole löytänyt ja kyselyistä ja toiveistanne päätelle ei ole muutkaan löytäneet... joten olen nyt ollut niin höveli että olen lukuisia tunteja käyttänyt tämän ohjeen tekemiseen, mallityön kuvalliseen valmistamiseen, kuvista  iso kiitos Tiitsalle!!!

 

Ohjetta oli vaikea kirjoittaa, monta kohtaa on niin vaikea sanoin selittää, paljon helpompi olis kun olisitte kurssilla ja voisin näyttää, että tässä kohtaan tehdään näin :)

Koppia on syntynyt monenmonta ja eri väristä, monta ihmistä olen jo saanut opetettua sen tekoon, eli ei ole ihan hukkaan menneet mun artesaani-ohjaajan opiskelutkaan :)

VINOPUNONTA OHJE MARLIN KAHVIPUSSIKOPPAAN

LÖYTYY TÄMÄN LINKIN TAKAA JA BLOGIN VASEMMAN REUNAN SIVULISTAN ALIMMAISENA!

 

Olkaas hyvät, eikun vinopunontakoppia väsäämään!!!