Mukavaa ja aurinkoista ystävänpäivää kaikille blogini ystäville!

Kakku on tehty ja broilerikeittoa keitetty, imuroitu ja tiskattu.

Ystäviä tässä odottelen kylään, matkalla jo kuulemma ovat :)

393202.jpg

Tämä kakku kätkee sisäänsä MUTAKAKUN ja kun mun teki mieli jotain sitruunaista, niin tein sitten tälle kuorrutuksen. Kermavaahtoa, valkosuklaata, vaniljasokeria, liivatetta.

Laitoin kuorrutuksen liian löysänä kakun päälle ja sehän valui rumasti reunoille :( Noh... ei auta itku markkinoilla, toivotaan että maku korvaa ulkonäön! Mutakakku on minun ja vieraideni suurta herkkua... joten uskon tämänä tulevan syödyksi :)

Sen verran vieraskorea olin, että raivasin keittiön kaaoksen ja kasasin askartelujutut pois, tai siis nurkkaan kasaan... vaikka olen nyt siivonnut tuonne rapun tasanteelle askartelumatskuille säilytyspaikan, niin eipä niitä sinne ole tullut kesken kaiken vietyä kun kuitenkin keittiössä kaiken teen...

Joillakin on sivuillaan ollut kuvia missä on muutama siisti rasia ja laatikosto askartelumatskua siististi pöydällä... mulla ei sellaista näkyä ikinä ole, tässä on nyt kasa niistä matskuista mitä atc-korteissa päivittäin käytän...

393198.jpg

Ostinhan mä Kodin Anttilasta jo tälläisen laatikoston, mutta tuossa se nököttää keittiöjakkaran päällä, eikä ole vielä tehokkaassa käytössä... aattelin että tähän saan kaiken materiaalin siististi tuohon samaan keittiön nurkkaan... mutta....

393206.jpg

On tämä ATC-korttien teko niin mukavaa ja mukaansa tempaavaa hommaa... materiaaleihinkin tulee mania, vaikka kaikki paikat on vanhoja matskuja täynnä :)

Tämä kuva on vintin rapun tasanteelta missä noita matskuja vois säilytellä pois keittiöstä...

393777.jpg

kyllä tämä Vuodatus nykyisin on ihan juntturassa ja toimii hitaasti ja miten sattuu. Edelliseen pohjaan tuli vikaa ja ihme palkkeja, nyt koetan saada tätä auringonkukkaista toimimaan... katsotaan :)

Kirjahyllyssä 32 vasemman puoleista kirjaa on tilkkukirjoja...