Synttärihuumasta on selvitty, pitihän meidän pari viinipulloa tyhjentää Tuulan kanssa, ihan vaan kukkamaljakoksi :)  Lahjuksia sain vaikka mitä, tässä kuvat muutamista ihanuuksista...

Upea askarteluvasara (sisällä on ruuvimeisseleitä) ja Riston tekemä Eyeletin lyöntivehjes.... Sekä upeita askartelupapereita, leimasimia ja vaikka mitä!

514283.jpg

Ja tässä Tuulan tekemä tosi hieno kortti!

514282.jpg

Saamani kirjat on tosi mieluisia, näitähän mä olin ostamassa molempia :) Kahvipussi kirja on Karilta ja Nooralta, veikeä kirja... mutta vaikeampi ja hankalampi on siinä kahvipussikopan ohje kuin mun ohje!

Oikeanpuoleinen ihana japanilainen (huom. Kaija!) kassikirja on Ultsin netistä tilaama... jonka sitten sain lahjaksi vaikka sen mukana laskua odotinkin :) Tosi käyttökelpoisia kassiohjeita kirja täynnä!

514280.jpg     514281.jpg

Murunen osti mulle keltaisen ison jumppapallon ja lenkkarit... lienee pieni vihje että olen kangistunut :)

Isosiskolta sain kenkärahaa ja Citymarketissa onkin yhden kengät jotka jäivät viimeksi vähän mieltä kaihertamaan, ne taidan käydä hakemassa...

Ihania lahjoja! Kyllä synttärit on kivat, varsinkaan kuin ei vanhene enää :)