Kun mulla ei ole teille tänne ollut aikoihin laittaa mitään käsityö-tilkkutyö-tiilitaulu yms kuvia, niin... no joo, mulla on muutamat ompeluprojektit menossa joista en viitti täällä kuvia esitellä...  mutta
tänään on saanut kokea kantapään kautta ystävyyden  voimaa... se on saanut itkemään ja nauramaan, hyvälle ja huonolle tuulelle. Tässä kuvia hyvistä ystävyyden jutuista:

SalmeM, se ihana salainen tilkkuystäväni  (nyt jo tuttu:))  lähetti mulle upeaakin upeammat villasukat... niitähän mulla kuluu yötä päivää kesän talven :) Lanka on löytynyt alennusmyynnistä ja tämän enempää ei kyl sukkalanka voi minulta näyttää ja SalmeM on neulonut tosi taidokkaasti ihanaa kohoneuletta ja upeat sukat... joita itse en saisi ikinä aikaiseksi!
KIITOS SALME!!!
1919360.jpg

mukavaa ystävyyttä tämäkin kun tuttu naapurinmies tuo mulle Tallinnasta tuliaisiksi 4 pakettia servettejä!!!

1919363.jpg

Ja mutkan kautta sain tänään myös ystävänapuna kanervia ja kaksivärisen Callunan, jotka saan istuttaa ruukkuihin ja heittää veks kuolleet orvokit....

1919368.jpg

Ja postcrossingissakin oli kiva korttipäivä kun sain 9 korttia, seassa kaksi ystäviltäkin saatua reissuterveiskorttia! KIITOS!

1919366.jpg

näissä kaikissa tämän päivän ystävyysjutuissa voi huomata miten iso juttu netti on!!!
Siihen kulminoituu monta ystävyyttä... mitkä tuskin olisivat elämässä ilman nettiä!