Eilen olin ystäväperheen mökillä viettämässä lämmintä aurinkoista kesäiltaa. Ruoka oli hyvää ja siideri kylmää, seura mukavaa ja sauna lämmin ja järvikin ihana. Mökkikokonaisuus oli mahtavan upea!  Edellisen kerran kun olen siellä käynyt, paikka oli muuttunut radikaalisti... uusi komea mökki ja entinen pieni mökki oli nyt "vain saunan pukuhuone", joka oli saanut ympärilleen hulppeat terassit ja puuportaat laiturille... tämä reissu ei tehnyt ollenkaan hyvää mun krooniselle mökkikuumeelleni. Kymmeniä vuosia olen haaveillut mökistä ja  mullahan on vaikka mitä tavaraakin ollut vuosia jemmattuna sinne "meidän mökille"... olen jopa ostanut viime vuosituhannella siis ainakin 25 vuotta sitten Moskovasta keraamisen kahviastiaston "meidän mökille" tuolla se on käyttämättömänä Pravdaan käärittynä keittiön yläkaapissa odottamassa sitä mökkiä.. kyllä se joskus :)

Tässä kuva laiturilta saunamäkille, vasemmassa yläreunassa näkyy uusi päämökki.

711717.jpg

Tässä kuva saunan terassilta järvelle päin :)

711718.jpg

Kiitos mukavasta kesäillasta ja saunareissusta!