Naisenergiaa on tänään jyllännyt monessa kohdassa :) Muutama miehinen naistenpäivän onnittelukin saatu, kortti ja tekstareita... Ja Noora teki pannaria mitä tuossa äsken herkuteltiin :)

Tänään olen saanut nautiskella Trager-hoidosta, se tekee hyvää iskiakselleni. Kirjoitan Tragerista tänne ihan oman sivunsa, kunhan ehdin. Olin maanantaina mannekiininä trager-asiakkaana yhtä lehtijuttua varten, joten hoitotilanteesta on nyt valokuviakin :) Tänään on pidetty mukava istunto "henkien kanssa", voimakasta naisenergiaa sitäkin kautta voimaksemme...... Sulattelemista ja ajattelemista on taas pää täynnä.

Eilenhän mä kävin siellä Fysikaalisessa hoidossa, tai eipä siellä voitu oikein hoitaa kun tää vaiva on vielä niin akuutti... lähinnä etsittiin kipurajoja ja taipumisen kohtia. Fysioterapeutti koettaa saada Fysiatrin puhelimeen, että voisi pyytää lupaa hoitaa mun selkää ja jalkaa olkapunoksen sijasta, siihenhän se lähete on ja ilmiselvästi vika ihan jossain muualla... Noh, maanantaina on seuraava kerta ja toivottavasti ovat siihen mennessä keskustelleet ja lupa selän hoitamiseen saatu.

Eilen iltana roudattiin Nooran kanssa vintiin mulle askartelupaikka... Pakkasin laatikoihin ja ullakolle sellaista ompelutavaraa mitä en ole aikoihin tarvinnut... sitä hommaa on vielä paljon lisääkin.. Mutta sain tyhjennettyä yhtä hyllykköä että askartelumatskuille tuli tilaa ja sain siihen tyhjän pöydänkin, mikä ei kyllä kovin kauaa pysy tyhjänä.  Nyt on siis keittiö tyhjä siivousta varten... vaikka onhan tätä roinaa edelleen joka paikka täynnä...

Kumpa tästä kuntoutuisin ompelemaan, sillä killan tilkkunäyttely lähestyy ja mulla on suunnitelmissa ja haaveissa tehdä sinne vielä vaikka mitä uutta!!! Ainaskin pari "pakollista" olis kiva saada tehtyä. Ei tällä kintulla ole paljon ommeltu, mutta jospas sitä vähän kerrassaan voisi jo ensi viikolla jotani tehdäkin. Sormet kyllä jo syyhyää tilkkuhommiin...ja massailemaan, ostin sieltä Ideaparkin Sinellistä kaksi uutta kultaista Fimo massaa....

Atc-korttejakin on tullut, pitäis ne vaikka huomenissa kuvata ja laittaa tänne, omatkin vois laittaa ovat varmaankin jo perillä.... Eilen ja tänään olen saanut monta rästissä ollutta postia lähtemään ja postin täti tuli kaupankassalle tänään mulle erikseen sanomaan, että miksi laitan valmiiksi 1,40 postimaksun sellaisiinkin mitkä menis 0,70 euron merkillä... mä katsoin vähän äimänä ja se näytti mun just lootaan pudottamaani kuorta jossa oli 1,40 merkki ja sit mä vasta tajusin että se ei olekaan normaali ykkösluokan merkki vaan kalliimpi, mä olen sen ostanut vain sen kauneuden vuoksi enkä edes älynnyt että se on kalliimpi... ostin niitä 10 kpl listan ja olen laittanut sellaisiin lähetyksiin mitkä olis menneet puolta halvemmallakin... tässä ei sit oltu köyhiä eikä kipeitä :)