Ompas ollut erityisen veemäinen viikko :( tälläisiä päiviä ei pitäisi kenelläkään olla, edes minulla... toisaalta näitä soisi jokaiselle joskus, että suhteellisuus todentuisi miten menee kun menee huonosti ja miten kaikkien asioiden mönkäänmeno voi hankaloittaa elämää ja viedä yöunet... :( Kaikkien muiden murheiden myötä yllättävän ahistavaa oli eilen viedä auto romuttamolle (sitä ei saa korjatuksi katsastuskuntoon), huomenna pitää vielä viedä kilvet katsastuskonttorille, sitten minä olen virallisesti autoton nainen... ahistaa!

Ompahan tullut tällä viikolla selväksi kuka on tämän alueen sosiaaliasiamies ja kuka sosiaalijohtaja... asioita on väännetty ja käännetty molempien kanssa, saas nähdä mitä perästä kuuluu... huh! Vielä pitäis valituskirjelmiä kirjoitella ja toimitella eteenpäin...

Onneksi sain eilen Maijalta mukavaa postia ja tänään sain STY:n paketin, mikä pelasti tämän päivän! Ihana kirja ja kankaita, servettejä ja suklaatakin! KIITOS! Mulla on ihana STY, nyt se kyl hämäs ja tuossa postipaketissa oli ulkomaan postimerkit ja leimat... taitaa olla aika velikulta ja hämää mua loistavasti :) Tuossa kirjassa on monta ihanaa ideaa ja mallia, muutama kaunis auringonkukkajuttukin! Ja sattuipas sellainen kirja mitä ei mun noin 35 tilkkukirjan kirjastossa ole vielä!

993091.jpg

Nyt  pitäis jaksaa vääntäytyä vesijuoksuun... voimat on ihan veks ...