Tänään on koettu sellainen ihme, että meille on kannettu upouusi Upo pyykkikone. Kaksi kuukautta tässä onkin puljattu ilman pyykkikonetta ja tuollaisen väliaikaisen hätäavun kanssa. Nyt tuolla kylppärissä rullaa eka koneellinen uudessa pyykkikoneessa :) Ihanaa! Kyllä tässä pyykkikone-ongelmassa onkin saanut monta itkua itkeä ja murhetta nujertaa ja hermot menettää, ei ole ollut helpoimmasta päästä tämä(kään) pyykkikonekauppa... huh... Minulla se ei käy nii helposti että mennään kauppaan ja ostetaan kone kun edellinen hajoaa... tai saadaan kotivakuutuksesta hajonneen tilalle uusi....  Mutta nyt on syytä iloita tuosta mikä nurhassa  nätisti hurisee! Toivotaan sille pitkää ikää ja ongelmatonta käyntiä.

Edellisen uuden koneen olen ostanut silloin eron jälkeen15v sitten, kun Noora oli vuoden vanha... muistan ikuisesti sen pyykkikonekaupan kun sen fillarilla kävin Nooran kanssa tekemässä ja MustanPörssin miehet kantoivat koneen kerrostaloon kolmanteen kerrokseen ja se kone ei mahtunut kylppärin ovesta kylppäriin sisälle, siihen se jäi oven eteen eteiseen, eiväthän ne vieneet sitä pois kun olin sen maksanut ja se oli mun omaisuutta, eikä kaupan miehet ole vastuussa että mahtuuko vai eikö... muistan ikäni sen itkun kun Nooran (1v.) kanssa yhdessä itkettiin siinä  pyykkikoneen vieressä lattialla.

Muutaman puhelun jälkeen sitten MustanPörssin miehet vei koneen pois ja toivat kapeamman tilalle, tosin minä siinä kärsin rahallisesti... kapeampi kone oli tietysti kalliimpi ja pitihän senkin kuljetus maksaa ... oli se silloinkin souvi, voi taivas :)