Kiitos myötäelämisestä työni saamattomuuden suhteen :) Näinhän se on ajateltava ja positiivisena pysyttävä, että parempi paikka on jossain muualla ja just mulle tarkoitettu! Kyllä mä joka päivä mietin yrittäjyyttä, että miten saisin kaiken sumblittua silleen, että saisin vähän rahoitusta ja voisin perustaa oman systeemin, millä tekisin omia myytäviä kässätöitä ja kurssittaisin muita....

 

Olen ollut Buzzadorina monta vuotta, vaan en ole kelvannut mihinkään kampanjaan testaamaan mitään... MUTTA nyt olen päässyt testaamaan Dove hiusten hoitoainetta. Eli olen saanut Buzzador paketin ja siinä on itselleni ja 10 ystävälleni kokeiltavaksi tuota hoitoainetta ja sitten vaan koodia nettiin ja mielipiteitä kertomaan :) Kivaa ja tuo onkin oikeasti tosi hyvä hoitoaine, poistaa sähköisyyttä ja pörröisyyttä ja tekee hiuksista pehmeät ja ihanat! Ja tuoksuukin vielä hyvälle!

Jos joku teistä haluaa mukaan Bozzadoriksi, niin ilmoita minulle, värvään ryhmään mieleläni uusia testaajia!

Tällä viikolla olen myös mukana Iltalehden testiryhmässä, eli luen Iltalehtiä ja menen sitten nettisivuille klikkailemaan lukemiani juttuja :) Saan koodilla ilmaisia lehtiä Ärrältä tämän viikon... Tänään siis ekan lehden luin ja klikkailin lukemiani otsikoita ja uutisia nettiin.... kai ne tälleesti tutkii ikäryhmittäin että millaisia juttuja ja uutisia sieltä minkäkin ikäiset naiset ja miehet lukee....