Tänään olin aamukasilta joulumyyjäisissä myymässä, olis kyllä väsyttänyt ja nukuttanut makeasti vielä monta tuntia, mutta eikun väkisin ylös... Ihmisiä liikkui paljon, kehujoita ja kyselijöitä, idean varastajia ja jokunen ostajakin :) Mikä on hyvä myynti, siinä vasta kysymys??? jotta jos jotenkin vertaa niin paremmin kävi kauppa viime vuonna kuin tänä vuonna, vaikka menihän jotain hyvin kaupaksi nytkin... sydänpannulaput loppuivat kesken, lasikoruista ei oltu kiinnostuneita jne... viime vuoden hitti oli tiilitaulu, nyt ne eivät niin innostaneet, muutamat kyselivät arpoja ja piparkakkutaloja, kumpiakaan mulla ei ollut... Ehkä mulla ei ollut paras mahdollinen myyntipaikka, olin tuossa eteisen puolella juhlasalin ovenpielessä, jotkut eivät tullessaan huomanneet ja monet jäivät siihen ovelle pällistelemään ja seisomaan mun pöydän eteen...

1134212.jpg

Sekalaista käsityötä pöydällinen

1134220.jpg

Tiilitauluja

1134250.jpg

Sulatuslasitöitä, mm: kuusenkoriste sydämet yms...