Postitonttu on polkenut paljon ihania joulukortteja, kiitos niistä ystäville. Muutamia odotettuja, perinteisiä joulutervehdyksiä, muutamia yllättäviä ja odottamattomia. Muutamaasta kuoresta on paljastunut muutakin kuin kortti :) Tässä tilkku-blogi-ystävåni Marlen kuoresta putkahtaneet ihanaiset pienet tilkkutyöt! Punainen pussukka ja punatukkaisen enkelin avainpussi!  KIITOS! Nää on niin sööttejä ja ihania ja siistiä upeaa käsityötä! Ja niin mun näköisiä kuin olla voi :)))

 

Multa katosi syksyllä kotiavain, kuulin että se autossa jonnekin kolahti, vaan ei mistään löytynyt... naisenlogiikkani sanoi, että avain putosi käsijarrun koteloon, sinne sisälle piiloon... onneksi tutun huoltoasemansedän pokka piti ja hän uskoi naisenlogiikkaa mutisematta, haki pitkän ja kapoisen teleskooppikepin jonka päässä oli magneetti ja näin hän onki käsijarrunkotelosta mun kotiavaimen, jonka päässä on pieni metallilätkä jossa on enkeli ja teksti: Älä koskaan lähde kotoa ilman suojelusenkeliä! Tuonkin avaimenperän olen takavuosina saanut blogitutulta Jaanalta.

Nyt mun kotiavaimen päässä on isompi ja helpommin löytyvä Marlen tekemä suojelusenkeli! Kiitos paljon siitä! Katsokaapas hänen ihanaa joulukalenteria miten sieltä löytyy upeita pussukoita ja hienot teko-ohjeetkin!

Olen minä aiemminkin tullut Marlen taholta yllätetyksi ja ilahdutetuksi kun olen saanut ihanaisen keltaisen ketun, joka on nyt kännykkäpussinani ja sen upean kivinavetan jossa kulkee kamera! Nää Marlen pussukat on niin erityisen ihania!