..tai arpoja ostamallakin:)

Minä joka en yleensä osta arpoja, enkä ainakaan voita ostamillani arvoilla, ostin lauantaina kaksi arpaa ja ostaessa sanoin vielä monen kuullen, että mulle pitää myydä sit vain voittoarpoja :)

iltajuhlassa sitten voitot ratkesivat ja minähän olin ekan kerran pois iltajuhlasta... joten kännykkä alkoi piipata parilta tilkkuystävältä, että olen voittanut 2 arpavoittoa! Aika mahtava saldo kahdella arvalla!

Toisessa oli tilkkukirja ja Fiskarsin sakset, jotka tulivat kuin tilauksesta kun just manasin ääneen että kangassakseni ovat menneet pilalle teroituksessa.

Toisessa oli tilkkukirja ja "suunitteluseinä", eli sellainen kuitukangas jonka voi laittaa seinälle tai pöydälle yms ja siihen tarttuvat tilkut kiinni, eli suunnitellessa se on hyvä apu ja tilkut pysyy järjestyksessä!

Loistavia voittoja kaikki! Eikä mulla ole ennestään tuollaisia kirjojakaan!

473734.jpg

Sunnuntaina ostin yhden pika-arvan ja sillä voitin tilkkuommellun kännykkäkotelon! Joten aikas hyvä saldo kun  ostin kolme arpaa ja kaikki voittivat!