Aika kuluu niin hirmu nopeesti ettei perässä tahdo pysyä! Olen asettunut asumaan tilapäisesti entisille kotinurkille ja aloitin  työssäoppimisen taas uudessa paikassa. Viimeinen 3kk jakso työssäoppimista, samaan aikaan 6 tutkintotilaisuutta, eli 6 isoa näyttöä ja näyttökansiota, muutama viikko koulua ja muut koulutehtävät päälle... ja tuon onnistumiseksi on ajettava autolla satoja kilometrejä pitkin suomea.

Joulukuussa sitten valmistun Tuote suunnittelun ja valmistuksen ohjaaja-artesaaniksi!!!

Opettelen lämmittelemään takka-uunia... ja sytyttelemään grillikotaan tulia :)

ja katsokaan miten saa nyt mega-annoksen sinistä väriä, joka on mun elämästä aina puuttunut!

 

Olen myös tarttunut virkkuukoukkuseen ja se on täysin Annelin syytä :)

Annelin blogissa on niin ihania virkkausjuttuja, että ne kyllä syyhyttää ja pitää opetella itsekin virkkailemaan.

Aloitin nyt isoäidin neliöillä kun niiden virkkauksen osaan jo entuudestaan :))) Joskus olen ostanut langat, että virkkaisin torkkupeiton isoäidin neliöistä, mutta tekemättä on jäänyt... nyt on neljä neliötä virkattuna, saas nähdä tuleeko näistä peitto vai tuluskukkaro :)

 

Yhden ihanan paidan mallin löysin ja sellaisen haluan virkata, kunhan löydän hyvän langan ja ostan ison koukun... koukut ja puikot on jossain laatikkoarmeijassani varastossa.

 

Sain Annelilta ihanan virkatun lahjankin, laitan siitä eri postauksen, kunhan saan sen kuvattua...

 

 

Yhden sienireissun olen käynyt ja soossin syönyt, sienet on ihania ja sienestys on ennen ollut intohimoni, mutta nykyisin en oikein uskalla tehdä yksin pitkiä metsälenkkejä ja aina ei ole aikaa eikä voimia lähteä sienireissuille.