Pakkanen paukkuu nurkissa, mutta antaa paukkua vaan, minkäs myö sille mahdetaankaan! Takkaan puita lisää, villasukkaa ja villapaitaa päälle vaan :)

Minä olen autoillut satoja kilometrejä -30 asteen pakkasessa, aina se vähän mietityttää, että miten tuollainen vanha auton kopukka kestää, mutta hyvin olen reissun päällä selvinnyt, eikä ole ollut auton kanssa mitään ongelmia *koputtaa puuta*. Huomenna on taas lähtö reissun päälle ja mukavalle reissulle ystävien luo yökylään.

 

Minä olen käynyt etelässä, ihan Helsingissä saakka!

Minä olen saanut koulutusta Tupperware-asioista, nyt on tietoa ja motivaatiota vaikka muille jakaa ja jaanhan minä sitä riemulla!

Minä olen käynyt TYÖHAASTATTELUSSA ja ens viikkoon pidetään jännityksessä, ennekuin saan tietää että haluavatko he minut sinne töihin, kädentaitopajan ohjaajaksi!!?? *peukut ja varpaat pystyyn* minä kyllä haluaisin oikein kovasti tämän haasteellisen, vastuullisen,  omatoimisen työpaikan!!!

Minä olen retkeillyt 4-vuotiaan seuramiehen kanssa linja-auto retkellä Helsingissä, on ajettu Ratikalla ja syöty Mäkkärissä, nähty monta ihmettä ja mukavaa asiaa!

Minä olen ollut ystäväni kanssa päivällä elokuvissa, nähnyt Varaston ja ystäväni valkokankaalla. Kyllä oli hieno nähdä hänen nimikin loppukirjoituksissa, vaikka avustajan rooli olikin pari nopeaa vilahdusta valkokankaalla :)

Minä olen ommellut itselleni vaatteita pitkästä aikaa, tein 2 tunikamallista paitaa ja hameen.

Tästä näette miten nättinä olin koulutuksessa kun oli tuo Aunen joululahjaksi tekemä rimpsuhuivi ja uusi paita!

Minä olen myös leiponut, tänään tein päiväkahvivieraille pikamuffinsseja mikrossa Tupperware apuvälineillä,

karppia ja herkkua!