Tänään olen saanut todistukset, opiston valmistavan koulutuksen todistuksen ja  opetushallituksen ARTESAANIn tutkintotodistuksen.

Eli olen nyt virallisesti valmistunut! JEEE, nostan itselleni hattua, todistuksissa ei ole yhtään ykköstä, on vaan kolmosia ja pari kakkosta, arvostelu on siis 1-3 :)

Ajallisesti tuon tutkinnon suorittamiseen meni 1,4 vuotta (3 vuoden opintosuunnitelma) ja 9 eri näyttötutkintoa.

Elämänkoulussa tämä aika on ollut paljon enemmän, tähän opiskeluaikaani joka kaikkineen kesti 2,5 vuotta, vuosi ensin siellä toisessa koulussa... tämä aika on ollut elämänkoulussa kovaa luokkaa ja opettanut paljon, monista aihepiireistä... tähän aikaan on mahtunut niin monenlaista, kirjan meinasin siitä kirjoittaa, ainakin itselleni :)

Hyvä mää, olen ylpeä itsestäni kun 46 vuotiaana suoritin tuon tutkinnon, se on mun toinen ammattitutkintoni, eka on sieltä nuoruudesta se parturi-kampaajan ammattitutkinto!

Ja nyt mun pitää saada töitä, palkkaa ja koti!