Aika se rientää sellaista vauhtia, ettei perään tahdo keritä. Mihin ihmeeseen nää viikot vilisee!?

Talvi on tulossa, torppa on viileä ja lämpiää mukavasti kun polttelee koivuhalkoja takassa :) Tuota tulta ja puiden polttelua olen kaivannut ja tässä asunnossa sitä saan toteuttaa, sillä täällä on makuuhuoneessa vuolukivitakka ja puusauna. Parasta on pihanperällä oleva grillikota jossa toi poltella ja tuijotella tulia... Tulienergia on mulle tärkeetä ja tarpeellista!

 

Mutta ei ihminen pärjää ilman villasukkia ja kun tuntuu että itse en ehdi enkä malta enkä ehkä jaksakaan istua kutomassa villasukkia, niin sen käsityön otan vastaan  mieluusti toisilta :) Sain yhdeltä ystävältä sukkalangan ja hänen siskonsa siitä mulle kutoi ihanat sukat. Ja nyt mulla on ihanat uudet villasukat. Niitähän mulla kuluu kun pidän villasukkia kesät talvet yötä päivää :)

Lanka on Polku ja väri Porkkana ja nämä melko pitkävartiset sukat on ihanat, kauniit kuin mitkä! Näitä voi pitää hameen kanssa, silleen sukat makkaralla tyyliin :)

 

Yhtenä päivänä tuli postilaatikkoon erittäin hyvää ja erittäin huonoa postia, huonot jätän sikseen mutta hyvän voin teille näyttää...

Vastasin Iskelmä Radiossa Yö;n paras biisi äänestykseen ja voitin sieltä YÖ;n Juhlalevyn. Siinä on kaikki 2000 luvun parhaat biisit ja se tuo mieleen monta muistoa YÖ;n 30 vuotisen fanituksen varrelta. Loistava voitto, josta olen onnellinen ja kiitollinen. YÖ:lle kuuluu Kiitos ja Kunnia, kuten laulussakin sanotaan :)