Näyttöä pukkaa nyt siihen tahtiin, että alkaa jo itteekin hirvittämään... ens viikolla on kolmen tutkitotilaisuuden esittelykansion palautuspäivä ja marraskuun viimeisellä viikolla sitten näyttöpäivä, jolloin minulla on tutkintotilaisuudessa 3 tehtävää arvioitavilla.

Keramiikka, lasi ja kulttuuri-perinne... mielenkiintoisia kaikki, kaikkien tekemisestä olen kovasti tykännyt, paitsi tuo LASI meinaa olla murheenkryyni... tai ei mitään meinaa vaan on, haukkasin ison haasteen ja olen huono syömään sanojani ja ideoitani, mutta nyt on lienee otettava järki käyttöön ja alennettava rimaa kohtuulliselle tasolle...se on mulle vaikea paikka.

Keramiikka on hyvällä mallilla ja kuten Sorvauskin, se on siis kulttuurinäytön aiheeni, puun sorvaus. Olipas ihana tehdä sorvaustöitä vanhan mestarin opissa.  Kaksi päivää sujahti vauhdilla tosi mielenkiintoisessa puun muotoilussa. En nyt vielä näytä teille valmiita töitä, mutta muutama tunnelmakuva viime viikolta....

Näyttökansioiden teko on projekti sinänsä, ei riitä että vain tulostaisi tekstin ja laittaisi sen kansioon... vaan kun se kansion askarteleminen-kaunistaminen-persoonallistaminen on melkomoinen haaste joka vie aikaa!

 

 

 

Tuleva viikonloppu sujuu messuillen Lahden Kätevä-messuilla. Olen siellä työharjoittelupaikkani osastolla töissä, joten tulkaahan moikkaamaan jos Lahdessa kässämessuilette. Työharjoittelufirmani on siis Kuusipohja :)