Sain tänään ihanan paketin ja  nyt on pakko uskoa, että STY on asentanut salakuuntelulaitteet mulle! Eikai se muuten tietäis mitä mä olen just puhunut ja tahtonut...

Paketissa oli ihanaa vihanneskangasta ja eilen mä kangaskauppareissulla puhuin Hilkalle ja Annille, että tahtoisin tehdä jonkun sykysyisen vihannes-tilkkutyön mihin vois laittaa vaikka auringonkukkiakin ja syksyn värejä. Ja silmiin ei oikein pistänyt mitään vihannesta, chiliä olis ollut yhdessä kankaassa, mutta kaipasin just porkkanoita yms yms.... Ja nyt sit salainen tilkkuystäväni lähetti mulle sellaista! Ja ihanaa auringonkukkakangastakin ja monta muutakin!

Ja viime viikolla soitin siskolleni joka on luvannut kutoa-neuloa mulle Aloe Vera langasta villasukat... muistuttelin ettei oo vaan unohtanut kaikkien vauvannuttuneulomisten kanssa. Ei ollut unohtanut ja lupasi tehdä-- minähän olen jo joskus ostanut vihreänkirjavan Aloe langan, mutta siskollani oli jo valmiina ruskea ja lupasi tehdä siitä, annan sitten vaihdossa tuon vihreän, säästyy postimaksujakin :) Ja tänään sain sty:n paketissa just sellaiset ihanat ruskeankirjavat Aloe Vera sukat! Tosi kauniit! Ihanat! Noissa on jotain hienoa pitsineulosta tuossa jalkaterän päällä ja varressa. Ja minähän kuljen aina villasukissa, sisällä kesät ja talvet, nytkin on kengissä useimmin villasukat kuin tavalliset sukat ja yölläkin pitää olla villasukat jalassa -enkä osaa itse villasukkia kutoa, yhdet olen eläissäni tehnyt ja niistäkin toisesta tuli puolta surempi...  Eilen katsoin kaksia sukkiani joissa on pohjat puhki.... että nää tuli enemmän kuin tilauksesta!

Ärrällä selailin yks päivä tilkkulehtiä ja oisin tahtonut tuon Quilting Artsin, mutta kun se maksoi 13€ en hennonut sitä ostaa, aattelin odottaa jotain "tilipäivää"... ja nyt se oli sitten sty:ni paketissa mulle! Tuossa lehdessä  (august) on ihania juttuja, niitä pieniä tuumaisiakin, joita en ole vielä tehnytkään.... ja upeita värjäyksiä ja vaikka mitä ihanaa!

Ja olihan siellä viela pari Partyliten tuikkukynttilää, eilen niitäkin etsin ja totesin että olen kaikki jo polttanut... :)

Oikein iso kiitos STY:lleni, ihanasti olit osannut taas tehdä minun näköisen paketin! Tulee kyllä sellainen fiilis, että olet oikeasti minua ajatellut :) KIITOS!