No johan myrkyn lykkäs tuon selän kuntoutuskurssin kanssa ... olen odottanut toista kuukautta tietoa, että pääsisin kuntoukseen Kelan kautta.... Tänä aamuna sieltä oli yritetty soittaa kun nukuin känny äänettömällä. Äsken sitten soittelin itse takaisinpäin ja selvisi, että tarjoaisivat mulle kuntoutuskurssia joka alkaisi ensi maanantaina Karjalohjalla... eli silloin pitäisi olla siellä 24.11 kun mun pitäis olla täällä pitämässä sitä korttikurssia.... seuraava kurssikin  Sipoossa  olis ollut sellainen, että tuo 24 pvä olis mennyt kurssilla... enkä nyt oikein halua peruakaan tuota kurssinpitoa ja toisaalta omatkin kortit pitää tehdä jne jne... miljoona muutakin joulumyyjäisjuttua tekemättä ja just meinasin ilmoittautua koulun myyjäisiin 15.12, niissä olen monena vuonna ollut... Noh, nyt sitten menen kurssille 3-14.12 Punkaharjulle Kruunupuistoon. Että nyt sit olen itsenäisyyspäivän pyhän ja parhaan jouluaskartelusesongin siellä!   Niinhän olin aikoinaan kuntoutustutkimuksessa Anttolanhovissakin joulun alusviikon.....  olin hakenut ja tahtonut kuntoutukseen Hesaan Ortoniin tai Joensuuhun Kaprakkaan... mutta ei sit tärpännyt... Nyt meni suunnitelmat sekaisin, kun olin aatellut noita joulumyyjäisiä ja lasitöiden tekoa yms yms.... *huokaus*... mutta haluanhan mä päästä kuntoutukseenkin, tarpeen se on sekin tuolle selälle ja mielelle... vähän vaan nyt huonoon saumaan tuli, mutta....  miten täältä pääsee linjurilla Punkaharjulle???