No enhän minä osaa olla tekemättä niitä joulukortteja, se vaan jotenkin tuntuu ihan hoopolta... en yhtään vähättele kauniita kaupan ostokortteja, mut jotenkin tämä tekeminen on aina ollut mun juttu ja tuo sitä jouluntuntua tullessaan... Ostokortteja on tosi kiva saada ja ne on kauniita, varsinkin kun huomaan että lähettäjä on kortin valinnut juuri minulle :)

Itse näiden korttien teon voisi joka vuosi aloittaa ajoissa, päätänkin tässä viime tipassa että ens vuonna sitten teen jo syksyllä, mutta kuinkas sitten käykään....

Nyt tuli simppeliä kortteja tänään leimaamalla TAAVAN vesileimaus-systeemillä ja hyviää ohjeilla ja tein  vähän muutenkin normaalia leimausta. 50 korttia tein tänään valmiiksi ja sit pitäis niihin ne osoitteetkin etsiä vielä :)

Ensin tuli vajaa kymmenen sinisellä pohjalla ja se näytti heti siltä, ettei se oo yhtään mun näköistä  ja niin vaihdoin väriä...

Välillä kävin kirjakaupasta ostamassa kultaisen leimausvärin... Mun korttimateriaalit on kotona ja minä täällä työharjoittelupaikassa, joten aattelin tehdä sit niillä mitä on mukana...

 

Näitä kaksiosaisia tein kymmenkunta, tämä iso kimalteleva Lumihiutale on tapetista ja irroitettava koriste joka on tarkoitus sitten saajan ottaa pois kortista.

Ja kun mulla ei ole täällä neliökuoria, nekin pitäis huomenna askarrella....