Niin on saatu uusi viikko käyntiin taas, syksyinen on ilma, tänään oli jo niin syksyn tuoksu ja viileys. Minä olisin vielä tykännyt lämpimistä aurinkoisista päivistä, kyllä sitä pimeyttä ja kylmyyttä sitten piisaa ihan liiankin kanssa. Mä olen ollut koko kesän ilman sukkia sandaaleissa, joskus sisällä on villasukat jalassa. Nyt tuottaa ongelmaa että osaa laittaa sukat jalkaan ja sellaiset jotkut vähän umpinaisemmat kengät...  lenkkareilla olen koettanut opetella, että lenkille laittaisin jo sukat ja lenkkarit... kovin tuntuvat raskailta.Tänään sai jo vetää neuletakin hihattoman paidan päälle kun kylille lähti, kyllä se on taas totista totta että syksy on saapunut.

Tänään sain myös ekan postikortin salaiselta tilkkuystävältäni, ihana Nalle Puh -kortti, kiitos siitä, tästä se alkaa! Ilmeisesti salainen ystäväni on täällä käynyt lukemassa että tykkään postikorteista :) Ja luimpa tuolla STY-sivuilta, että lähettämäni posti on mennyt perille myös omalle ystävälleni :)

Sain tänään Eevalta Trager- ja tulihoitoa, on se vaan ihanaa ja tehokasta. Uusimmassa Voi Hyvin lehdessä onkin kiva juttu Tragerista, kantsii lukea. Eeva teki mulle myös korvakynttilä-hoidon ja voi jösses sitä mönjän määrää mitä korvasta tulee! Uskomatonta... nyt onkin sit niin pirtsakka olo, ettei kyl nukuta, vois alkaa tekemään vielä vaikka mitä ja kohta on puoliyö :)

Onneksi on hyvä kirja kesken Torey Hayden Aavetyttö...  tulee nää iltayöt lueskeltua ja monesti on kello kaksi-kolme ennenkuin valot sammutan... ei minusta olis kyl aamulla aikaisin töihin lähtemään, olis tosi myrkkyä jos pitäis olla vaikka klo 7 sorvin ääressä.

Hyvää yötä ja mukavaa huomenta kaikille!