Kätsylän blogin Tiitsa on antanut minulle tunnustuksen!

HYVÄN MIELEN BLOGI, nirppanokka suosittelee :)

 

Kiva kuulla että täältä on oikeesti jotain ideaa ja inspiraatiota saatu!

Ja kävijälaskuri toki kertookin, että kyllä täällä aina joku pyörähtää-

laittakaa kommentejanne, niitä tykkään lukea!

 

KIITOS PALJON!!!

 

usein mietin mitä ideoita ja vinkkejä, ohjeita ja kikkoja täällä laitan esille... Olen aika höveli neuvomaan kun jotain itse tiedän tai osaan, olen monenmoista kantapäitteni kautta opetellut ja kokeillut, monta mönkääkin tehnyt ja turhaa testannut....

mutta ehkä joskus on jotain onnistunutkin.

Nyt olen viime aikoina kuullut monta kiitosta ja kehua, monista blogineuvoistani on kuulemma ollut hyötyä ja iloa!

Näin jatketaan, tekemisen iloa ja onnistumisen riemua!

 

Minun on vaikea valita blogia jolle tähän haluaisin antaa, sillä niitä hyvän mielen blogeja on monia joita päivittäin seuraan ja jotka kaikki ovat tämän tunnustuksen ansainneet...

on tilkkutöitä, askartelua, kakkuja, kortteja sairautta ja elämää

Mutta valitsen nyt yhdeksi hyvän mielen blogiksi MAIJAN JUTUT, sillä

häneltä olen tilkkuystävyytemme aikana saanut valtavan monta ideaa, ohjetta, neuvoa, kannustusta, apua, ymmärrystä... Maijalla on aina vastaus valmiina, kysyy mitä hyvänsä ja Maijan blogista tulee usein hyvälle mielelle, siellä on niin kivoja valokuvia ja upeita töitä!  Maija on monitaituri monella saralla!