Vkl meni messuillessa messupöydän takana myyjänä harjoitellen. Olin siis 3 pvä Tampereen Kädentaitomessuilla työharjoittelupaikkani osastolla töissä. Osan aikaa ehdin kierrelläkin, sillä messuilla on minulle niin monenmoista kiinnostavaa.

Kiitos Marlelle, päiväkahvi/ruoka seurasta, meillä alkaa olla perinne tavata livenä messuilla :) Mota tuttua kohtasin, ja moni kävi minua myyntipaikalla moikkaamassa! Kiva oli kuulla muutamien etäisimpien tuttujen seuraavan blogiani "salaa" kaikessa hiljaisuudessa :) Sitä kuulin pari viikkoa aiemmin kun olimme pari päivää Lahden Kätevä messuilla, sielläkin moni sanoi seuraavansa blogiani, muttei koskaan kommentoiden :) Kyllähän täällä saa "salaakin" käydä!

Tampereen messuilla on paljon katseltavaa ja siellä jää helposti suustaan kiinni, tulee tuttuja vastaan, on tuttuja myyjiä ja uusien tuttavuuksien kansa jää helposti juttusille. Lauantaina siellä tosin oli vähän liiankin täyttä kun yli 16 tuhatta messuvierasta siellä parveili, että alkoi olla käytävät jo tukossa ja liikaakin tungosta.

Itse sain stipendin ihanilta ystäviltäni ja vähän tuhlasin stipendirahoja messuilla... olen saanut aiemminkin stipendin messujen aikaan ja muutaman kerran jo ostanut kirja. Jonkun sellaisen kädentaitokirjan josta on mulle opetustyössä jatkossa hyötyä. Nyt ostin lamppuhelmikirjan kuten viimekin vuonna. Lasihelmien tekoa haluan opetella paljon lisää ja sitä jatkossa opettaa muillekin.

Merinovillojen väristä voitte ehkä jo päätellä, että niistä ei tule uutta bonzhoa itselleni :) Mulla oli se huovutuskurssilla tekemäni bonzho päällä parina messupäivänä ja se sai tosi paljon huomiota ja kehuja... lienee viisasta tehdä niitä vähän enemmänkin :)

Muutama stanssi, kynttilä ja rimpsu joulukortteja varten, mosaikkiliimaa, korttinippu, silitettäviä taiteilijan piirroksia..

 siinä mun pienet ostot!

 

Monta päivää messuillessa ja messuja valmistellessa tulee messukrapula, se vie voimat ja uuvuttaa... nyt ei ollut heti vara huilia... vaikka väsytti ja kolotti joka paikkaan...