Kyllä tämä aika lentää ja kovaa, päivät menee ihan kohisemalla! Joskus ennen sitä aina tuskaili ajan kulumattomuuden kanssa, vaan ei enää! Liekö tämä sitten sitä vanhenemista?!

Mä olen ihan koukussa näiden ihanien askartelu-blogien kanssa! Ja tosi pahasti jo koukussa tuon ATC-korttimaailman kanssa.... vaan voiskai sitä ihmisellä olla pahempiakin koukkuja! Ja sitähän sitä pitäis tehdä mistä tykkää ja hyvän mielen saa, joten...eikai kauheasti ole vielä syytä huoleen koukkujen kanssa!

Kyllä kädentaitajia on paljon ja vaikka minkälaisia! Uskomattoman hienoja askarteluja ja kortteja ja vaikka mitä on ihmisten blogeissa! Ja aivan mieletön maailma on tuo NUKKEKOTI! Niitäkin sivustoja olen ihan äimänä selaillut. Eilen jopa katselin kahdella kirpparilla "sillä silmällä" että oiskos jotain nukkekotijutskia... vaan ei ollut ja huokasin helpotuksesta, sillä jos siihen hommaan vielä annan jonkun sormeni, niin se on varmasti menoa ja kohta olen senkin kanssa ihan kädetön!

Nooralla oli silloin pienenä tosi hieno nukkekoti, mutta ei sellainen virallinen vaan Barbie-kokoa. Siihen oli hienoja puisia huonekalujakin ja kun sitä eilen kyselin, Noora muisti että iskä on sen jo myynyt, ensin se meni Riku-veljelle perintönä. Mä kyl muistelen, että Nooralla oli jossain vaiheessa myös sellainen pienempi Lundby - "se virallinen nukkekoti".... mihin lienee se hävitetty, sillä meidän ullakolla sitä ei ainaskaan ole.

Tämän perheen nukkukotia olen aivan sanattoman äimistellyt! Kaikkea ne ihmiset osaakin tehdä noin pienessä koossa. Pitääkin kangaskaveri Tiinalta heti kysellä mitä hänen nukkekoti-projektiin kuuluu!

Mulla on aamupäivä klo 14 asti kulunut ATC-korttien parissa! Voi miten sormet syyhyää niihin nyt! Pengon laatikoita ja roinakasojani ja yritän järjestellä jotain, mutta sit taas löytyy jotain mikä käy kortteihin ja lähden keittiöön tekemään.. keittö on kaaoksessa kaiken korttimateriaalin kanssa! Olispas se erillinen työhuone! Kyllä se olis tarpeen!

Tein eilen iltana 7 kahvi-aiheista atc-vaihtaria, 2 ruoka-aiheista ja 5 uutta auringonkukkakorttia... Kun jonkun aiheen materiaalit on levällään, siitä tulee sit niin kätevästi enemmänkin kuin yksi kortti :)

Taidan laittaa erillisen vaihto-ehdotus-viestin näistä vielä jos joku haluaa kanssani vaihdella...

Ompelin myös yhden kangaskortin pitkästä aikaa! Otan siitä kuvan kunhan Noora kotiutuu kameran kanssa. Lähetän sen kangaskaverilleni yllärinä ;-) Kahvi on siinäkin aiheena...

Penkosin monet kangaslaatikot joita mulla on miljoona! Olen pakkaillut kankaitani banaani-laatikoihin, enkä sitten muista missä on mitäkin ja kun jotain tarviis, niin johan on tonkimista! Muistelin yhtä värjäämääni Tallinnan pellavaa, sellaista kaunista luumunpunaista---- etsin sitä kissojen ja koirien kanssa enkä löytänyt, viimein löysin siitä riekaleita ja muistin että tein siitä viime kesänä hellemekon! Joten ei siitä ole mulle enää liiviksi! Tänään on tilkkukilta ja teemme siellä liivejä ja minun liivini on vasta suunnitteluasteella... haluan siihen käyttää jotain värjättyä lakananpitsiä ja hexagoneja. No löysin sitten yhden melkokivan värjätyn kokonaisen lakanan missä on ehkä pitsikin, taidan alkaa siitä väsäämään liiviä. Liivitkin tulevat toukokuussa kiltamme näyttelyyn. Kyllä taas haaveilin siitä isosta ja väljästä työtilasta Kivinavetastani, mihin mahtuisi hyvin kaikki ompelu-askartelu materiaalit ja mahtuis vielä tekemäänkin kaikkea ihanaa.... joskus :)

Nyt lähden etsimään liivilleni kaavoja ja valmistautumaan illan kiltaan, sinnekin pitää kasata tavarat valmiiksi.... laittelen kuvia kunhan saan kameran käsiini!

Voikaa hyvin lumisateesta huolimatta, tai just sen tähden!