Uusi viikko on alkanut ja maanantai hyvässä käynnissä ja hyvillä mielin, suorastaan hymy huulilla :)

Sateisen harmaata ja sumuista, ei yhtään kaunis ja kiva syyspäivä, silti aattelin että suppiksia vois käydä hakemassa. Että olis sitten talveksi piirakka aineeksi ja vaikka jollekin joulupukin pakettiinkin...

Sain postcrossing kortin tänään Brasiliasta, aika hailea kuva jostain "Portugal parkista"... luulisi että Brasiliassa olis ihanan värikylläisiä ja kauniita kortteja, mutta hän nyt halusi näyttää minulle tämän puiston.

Kiva silti saada kortti Brasiliasta, niin paljon tulee saksasta, hollannista, jenkeistä... että joku muu maa on aina kiva yllätys! Ja erityisen mukavaa on olla hänen ensimmäisen kortin kohde!!! Rekisteröityä kortin kun näkee sitten hänen profiilin ja sen listan mitä hän on lähettänyt ja saanut ja mä pääsin nyt lähetettyjen ekaksi! Wow!

Omat korttini ovat matkalla ja uusia osoitteita en saa, ennekuin joku viidestä on perillä. Sitten kun on perillä, joku saa minun osoitteni ja kohta on korttia tiedossa tännekin päin. Olen nyt lähettänyt 75 korttia ja saanut 71. Joten suhdekin on ihan oikein kohdallaan koska 5 korttiani on matkalla nyt.

Tänään lähetän auringonkukka-tag -kortin Australiaan. Eli olen "hipannut" auringonkukkakortti-listasta edellisen ja pyytänyt häneltä yksityisviestillä osoitteen, minut hippasi sitten seuraava joten itsellenikin on auringonkukkakortti saapumassa!

Kivaa hommaa tuo postcrossing on, jokainen kortti on kiva saada ja lähettää. Kyllä se kehittää mun huonoa englannin kirjoitustaitoani.

 

Nyt ylös, ulos ja lenkille! Paljon päälle ja sateeseen!

Mukavaa maanantaita ja hyvää mieltä!